top of page

Our Recent Posts

Archive

Tags

MMO Metalife Level 1


Tada... ape tu huhu ( emoji mata pandang atas ).... hhaha tu Prisma Diri. Saje je post, sebab rasa nak post hehe.


Kebetulanlah ( mana de kebetulan kan, semuanya ketentuan )...... kakak aku la punya kerja ni, dok kelas online je memanjang.... pastu ada satu kelas online ni aku pulak terlibat sekali dan terover minat pulak ( hahah ) aku bab2 diri ni memang aku minat...bab2 uniqness....


Kalau orang yang dah biasa kelas-kelas nombor ni, mesti pelik kira tarikh lahir aku, awat kuar nombor cam di atas tu ha.... aku pun sepanjang kira nombor lah, tu bukan nombor aku tu, nombor aku lain....so adelah penjelasannya kenapa nombor aku jadi mcm tu kan ( kalau ikut ilmu nombor lah, kena lah join kelas ni kan kalau korang nak tahu ).........


Geng-geng kira nombor mesti minat kan, nombor-nombor. Aku belajar nombor ni dah lama jugak dah....cuma aku dok cari gak satu cabang ilmu yang boleh menghuraikan nombor ni daripada segi pembawakan diri ( maksud aku, bukanlah cenderung kepada business & kawen je )... tapi kepada character kita sendiri...


Character satu hal kan, personality satu hal... dan mcm mana nak bawak diri dengan character yang mcm ni, kepada nak dekat dengan Allah ( ni lah hal besarnya )< sbb tu aku suke kelas ni hahahha...BEST.


Kelas ni ajar bab jadi (hamba&khalifah)< secara tidak terpisahlah... tapi perjalanan hidup kita kan lain-lain.... bila ckp tentang khalifah ni, eih jangan sebut lah......... aku TAKOTTTT........lariiiiii............ hahahaha


Tapi dalam perjalanan diri aku ni dah dipaksa mule2 dulu jadi 'hamba'. Apa kebenda aku merepek ni kan? Tak ka korang rasa mcm tuh ha? kiki............ dah la aku bukan instructor...


Pi la join kelas ni:

Hubungi: Puan Yati 018- 2077764 :)

Post seterusnya: Menjadi Hamba

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2018 by aszifaris. Proudly created with Wix.com

bottom of page