top of page

Our Recent Posts

Archive

Tags

Meniti Pagi

Sedutan Pertama: Gambaran yang datang di dalam mimpi tadi membuatkan aku terpana buat seketika. Di dalam mimpiku, aku bermimpi akan ibuku yang berwajah ceria menghadirkan dirinya buat seketika aku termenung melihat wajah ibuku.


"Mama?", mengapa hadir di pagi hari sebegini telah diriku di dalam mimpiku.


"Jie dah boleh mengubah dunia," kata ibuku.


Begitulah episod hidupku yang menjadikan aku bungkam dalam berkata-kata lagi dengan ibuku, sekian aku menamatkan penulisan melayu, kemudian ibuku hadir di dalam mimpiku sementelahan aku terlena sebentarnya tadi setelah postingku yang terakhir hidupku untuk alam melayu. MENGUBAH DUNIA?


- aszifaris-

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2018 by aszifaris. Proudly created with Wix.com

bottom of page