top of page

Our Recent Posts

Archive

Tags

Be Kind & Graceful to Yourself! (Self Love)


Aku dulu sering bertanya, macam mana nak kind kepada diri sendiri..... im kind to others but how to be kind to yourself? Jawapannya, just be kind.....and graceful too... apabila kita ada keprihatinan kepada diri kita sendiri ( self-love), segalanya ada untuk diri kita sendiri.....



Daa.... :)


Yang aku paling sedar adalah takkala aku merasa aku nak mencintai orang lain, membangkitkan orang lain tapi at the same time aku nak orang lain membangkitkan aku, menggerakkan aku, seolah diri sedang bersandar jatuh, dan ingin diangkat dan dibangunkan oleh orang lain..... tidak mungkin, kita dahulu perlu membangkitkan diri kita sendiri, memberi sepenuh perhatian pada diri kita sendiri..... lalu pada masa yang sama, kita mungkin membangunkan orang lain.... Jangan meminta, jangan berharap~... namun lakukanlah yang mana perbuatan mencintai itu, terlebih dahulu kepada diri kita sendiri.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2018 by aszifaris. Proudly created with Wix.com

bottom of page