top of page

Our Recent Posts

Archive

Tags

Menjadi Khalifah

Sambungan daripada Posting: Menjadi Hamba 2



Aku tengok je lah jadual aku tu ( emoji pandang atas )... aku ni, sebenarnya bab-bab diri, aku banyak mengkaji... aku ambik tahu banyak bab-bab ni...orang yang kenal aku, akan tahu minat aku mendalam tentang personality, behaviour.......... dan sampai ke satu tahap, aku cenderung berkenaan hal-spiritual yang terasas dan terdalam itu sendiri ( DIRI ).


Dan mcm mana aku boleh join kelas ni, dia ada petunjuk sebenarnya jugak.... kita selalu rapat akrab dengan Allah akan, Allah akan bagi sign demi sign. Dan please lah kan bila kita cakap bab akrab dengan Allah, janganlah minda kita nampak mcm makam ke , status ke, hal ni hal perasaan....kita semua hamba yang sangat perlukan Allah, tahap kita perlukan jagaan Allah tu mcm baby, yang tak tahu aper-aper, perlu jagaan sempurna daripada Allah ( seriously) please lah paham...ni soal perasaan.


Jadual tu, bab no 3 dan no 4 tu, aku tengok je salu no aku tu sambil aku ketuk-ketuk meja ni dengan pensel ( hahaha )... 5 9 1, haha.... hmm... kekuatan dah jadi konflik pulak.......padahal ia kekuatan yang berganda...


Aku post ni personal sangat ke? Personal pun takpelah dah bukan sapa nak baca sangat pun. Aku salu tulis sebab waktu menulis tu salunya Allah akan bagi ( sesuatu )......... hmm.


Arini dok 591, 159 hahaha... (Nak paham maksud tu ke, korang kena masuk kelas........... gi masuk kelas tau, insyallah kelas ni bagus untuk jadi hamba Allah. Explanation based on terms masa kini... Takde lah korang penat nak korek kitab kan, baca terms yang lama-lama......... bagi yang dah hardcore tu takpelah.


Hubungi: Puan Yati 018- 2077764 :)


Aku tengok jugak bab no 6.. Petunjuk Orientasi Kejayaan Diri - no aku 6.


Nombor aku kekuatan aku adalah KEPIMPINAN sebenarnya, as in seriously. Memimpin tu la salunya benda yang aku nak lari. Insyaallah lah, aku tak lari dah. Aku terima. Semoga, mendapat penjagaan total dan sempurna daripada Allah dalam menunaikan tanggungjawab dan amanah sebagai Khalifah ( hambaMu Ya Allah).


Emojis sujud.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2018 by aszifaris. Proudly created with Wix.com

bottom of page